fredag 13 april 2012

Utomhus bröllop


Utomhus bröllop. 
Då var vi inne på det igen. Kan ju inte få för mycket inspiration. Det här är två bilder jag hittade på nätet.
Vigselplatsen vi valt är på en strand, men inte nere i sanden. Så marken är fortfarande hård att gå på, ingen behöver få sand mellan tårna men vi har ändå en underbar vy bakom oss med hav så långt ögat når.
Har beställt en solig nästan vindstilla dag också ; )
Vi har lila som temafärg och jag inväntar ett paket i dagarna med massa rosenblad i lila och vitt som vi ska lägga ut längs sidan av "altargången", ja det finns ju ingen egentlig altargång, så därför vill man ju markera vägen fram lite. 
Sen hur rosenbladen ska plockas upp dagen efter...tjaa..jag anar att mina barn vill tjäna en extra slant att spendera på sitt sommarlov..helt frivilligt förstås. Annars får väl jag och älsklingen krypa där på alla fyra. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar